1rB: Compartim imatges dels primers dies a l’escola

Els nens i nenes de la classe dels lleopards i les lleopardes han preparat aquests peus de foto per compartir amb les famílies algunes imatges dels primers dies a l’escola.

1. En Pau diu: QUINA XULADOTA!!
    I jo dic: gràcies, ens encanta veure com gaudeixen aprenent amb les lletres!

2. Ens agradat molt veure com treballen i a l’hora com gaudeixen. Els peus de foto estan molt bé. Molt boniques les fotos!

3. ohh!! quina xulada de fotos! quina alegria veure’ls i poder llegir aquestes paraules!
    Mont