skip to Main Content

Llegir per transformar

Us recomanem aquest article en el qual en David Bueno reflexiona sobre com la neurociència ens ajuda a entendre els processos d’aprendre a llegir i escriure. Veureu com moltes de les seves propostes coincideixen amb un enfoc de l’aprenentatge de la llengua (oral i escrita) que respecta diferents ritmes d’aprenentatge i defensa la necessitat de gaudir de l’experiència de llegir i escriure com a prèvia imprescindible. Celebrem que, ara des de la neurociència, s’avali un manera d’aprendre que ja està consolidada a moltes de les nostres escoles.

Article: Llegir per transformar

Comparteix!
Enllaços
educacio.gencat.cat
edubcn.cat
xtec.gencat.cat
afalallacuna.cat
Eipsi-project.eu
Blocs
Accés ràpid
Xarxes socials
ODS
Agenda 2030
Back To Top

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra POLÍTICA DE COOKIES, cliqueu l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies