skip to Main Content
BLOC DELS PETITS

Els nens i nenes de P3, P4 i P5 de l’escola La Llacuna del Poblenou

Benvingudes al curs 2022-23!

Comencem un nou curs amb la il·lusió de deixar endarrere restriccions, confinaments i poder reprendre moltes de les activitats que ens defineixen com escola. Hem triat les paraules de Rosa…

Llegir més...

SORTIDA AL CRAM

Els Crancs i els Pops hem anat al CRAM. Un dia fantàstic d'aprenentatges, jocs i natura.

Llegir més...

El Tió

Endavant amb les tradicions!!!!

Llegir més...

Comencen els Espais a Infantil

El joc pot arribar a obrir portes d’enllaç a la millor comprensió dels altres i d’aquesta manera, a les tendències prosocials, que van de l’augment de la sociabilitat a l’empatia…

Llegir més...

Orenetes i Pica-soques

Tornar a començar junt@s. Nous reptes. Noves il.lusions.

Llegir més...

Crancs i Pops

Retrobades. Nous company@s.

Llegir més...

Cargols i Formigues

Primers dies. Primers jocs. Primers aprenentatges.

Llegir més...

Bon estiu!

Ja s'ha acabat el curs. Un curs difícil, diferent, estrany. Els vostres fills i filles ens han donat una lliçó adaptant-se als canvis, als horaris, a normes noves. Les mestres…

Llegir més...

Hem plantant romaní.

La Montse Canals ens va portar romaní del seu jardí i el vam plantar a les jardineres del pati. A les arrels del romaní vam trobar unes bavoses i la…

Llegir més...

A la recerca del Joc Perdut…….

Aquest curs les Orenetes i els Pica-soques hem participat en l'activitat "A la recerca del Joc Perdut". Hem après jocs dansats a l'aula de Psicomotricitat i els hem compartit un…

Llegir més...

Tornen els espais!!!! (Rampes)

En un primer estadi els infants aprenen a descriure moviments senzills que fan ells mateixos, diferenciant entre alguns tipus senzills de trajectòria (recta, corba,..) i parlant o no de la…

Llegir més...

Tornen els Espais!!!: (Caseta)

"Podríamos decir que la finalidad de la creación de un ambiente de aprendizaje es promover que los niños sean protagonistas de su propio proceso de aprendizaje, un ambiente que sea…

Llegir més...

Tornen els espais!!!!! (Camping)

...però no havien marxat del tot!!!! Malgrat no hem pogut dur a terme els Espais tal com ho feiem els altres anys, a les classes d'Infantil continuem aprenent a partir…

Llegir més...

El meu Primer Festival

Hem vist unes pel.lícules fantàstiques i hem parlat de les coses que calen per fer cinema: el vestuari, els personatges, una història per explicar, la llum, les càmeres. Una oportunitat…

Llegir més...

Els Crancs a la Superilla

La nostra missió era trobar nombres, compartir-los i conèixer el seu significat, en la línia del que escribia un mestre de mestres: "Generar a l’aula un entorn d’alfabetització matemàtica, on…

Llegir més...

Els Pops a la Superilla

Teniem una missió: trobar nombres. "El llenguatge matemàtic ha de ser un llenguatge més que ens ajuda a entendre i viure la realitat. Creiem que hem de propiciar situacions en…

Llegir més...

Els Pica-soques a l’escola.

Un tastet de les moltes activitats que fem a l'escola. El joc al pati, els espais dins de la classe, l'Hora del Conte..... "Son contextos d’aprenentatge que poden esdevenir rics…

Llegir més...

Sortida a la Superilla. Cargols i Formigues

Us mostrem algunes fotos de la sortida del infants de P3 a la Superilla. "Tots els aprenentatges estan centrats en el món que ens envolta: el món natural i físic,…

Llegir més...

Castanyada a l’escola

Com tantes altres altres activitats, la Castanyada enguany ha estat diferent. No hem pogut cantar i dansar tots junts ni compartir castanyes torrades a casa. Però les mestres hem trobat…

Llegir més...
Comparteix!
Enllaços
educacio.gencat.cat
edubcn.cat
xtec.gencat.cat
afalallacuna.cat
Eipsi-project.eu
Blocs
Accés ràpid
Xarxes socials
ODS
Agenda 2030
Back To Top

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra POLÍTICA DE COOKIES, cliqueu l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies