Com creixem per dins?

Els alumnes de 1r ens hem presentat al 6è Congrés de Ciència.

El projecte va dirigit a la presentació d’una experiència de recerca per part de l’alumnat i aquests són els vídeos que acompanyen la nostra exposició al Congrés.

La temàtica és “La química a la teva vida,” donat que l’any 2019 ha estat l’Any Internacional de la Taula Periòdica. La nostra pregunta investigable pels projectes d’aula és:

COM CREIXEM PER DINS?

La Llacuna del Poblenou 1r A Investiguem 2018-19

La Llacuna del Poblenou 1r A Petits Experiments  2018-19

La Llacuna del Poblenou 1r B El ferro i els cereals 2018-19

La Llacuna del Poblenou 1r B El vaixell de cereals imant dirigit – Calci, ossos i àcids 2018-19

Mida máxima de l'arxiu: 3 MB.
Tipus d'arxiu: image.
Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded.