Divendres amb famílies a Infantil.

“L’alumne i la seva família formen part de la comunitat i hi participen de forma proactiva perquè en són els principals protagonistes. Família i escola comparteixen un objectiu comú: l’èxit educatiu dels alumnes.

Tota escola inclusiva ha de basar-se en la cooperació entre aquells que formen part de la comunitat educativa. La participació activa de les famílies és una de les claus per avançar cap a la inclusió. Cal la seva implicació i, per això, han de sentir-se acollides i valorades des de la seva diversitat.”

Amb molta il.lusió, aquest any hem normalitzat els Divendres Oberts a l’escola!!!!