Ens diem “Les taràntules”

Som la classe de 3rB i us volem explicar que hem triat ja el nom de la classe.

Els nens i les nenes vam dir unes quantes propostes de noms, que van ser: Pandes, Àligues, Mussols, Pit-roig, Conills, Micos, Plantes carnívores, Paneroles, Taràntules, Cucaburra, Cavallets de mar, Llops blancs, Arbres, Dofins, Ós rentador, Flamencs.

Vam estar parlant de com triar el nom de la classe per no fer una simple votació i van sortir 6 idees: triar a sorts, votar amb 3-2-1 punts, diferents votacions per anar descartant, l’opció que fos més semblant a nosaltres, votant primer per categories i fer una 2a votació amb la categoria més votada, fer una votació simple i després ficar cada vot en un cistell i triar a sorts un paperet. Finalment ens vam quedar amb la idea de votar amb 3-2-1 punt.

Cadascú va escriure els seus vots i va sortir “taràntules”.

Desitgem que us hagi agradat el nom de la classe.

Pep i Mia

3r B – Les taràntules

1. Hola, Tarántulas!!! Tenéis un nombre muy original, aunque a más de uno y una nos dan un poco de miedo las arañas , pero seguro que vosotros sois de la que no pican . Por cierto soy Gema la mamá de Arán.

2. m’agrada molt el nom escollit! serà molt interessant apendre de les taràntules. A veure que ens explicareu 😉

ACCEPTAR