Ens diem “Llops i Llobes”!

Hola! Som els nois i les noies de 3r A i ja tenim nom de la classe!

Els passos que vam seguir per triar-lo van ser:

1r- Vam començar a votar el nom de la classe: cadascú triava el nom que volia, i uns dies després començàvem a votar, votàvem amb 3, 2 i 1. Els noms proposats eren: El cos humà, Orques, Ocells, Ratolins, Conills, Volcans, Lleons i lleones, Àligues, Llops, Guepards i Panteres.

2n- Van quedar PANTERES, LLOPS I VOLCANS  amb més “3”, més “2” i més “1”

3r- Després vam tornar a votar els tres noms que havien quedat de la mateixa manera, amb 3-2-1,  i VOLCANS va quedar eliminat per tenir només un “3”, i van quedar LLOPS I PANTERES.

4t- Vam comptar i vam veure que LLOPS I PANTERES estaven empatats amb els mateixos“3”, però que LLOPS tenia més “2” que PANTERES.

El resultat va ser que va guanyar LLOPS.

A l’endemà, després de parlar-ho tot el grup, vam decidir que seriem la classe de “Els Llops i les Llobes”

Us agrada el nom?

3rA- Llops i Llobes

1. hola nois/es!
    m’agrada molt el nom que heu escollit i encara m’agrada més la proposta de dir-vos llops i llobes! a veure que ens anireu explicant.
    salut
    txell

2. m’ha agradat molt la proposta de que la classe és digui llops i llobes. Us felicito pel nom escollit!!!

salut
    txell