Espais de lectura – Dia de Sant Jordi

Celebrem Sant Jordi!!!!!

Com cada any famílies de l’escola han participat en la roda de contes per els nens i nenes de l’escola i ha estat una experiència fantàstica i els nens i nenes de sisè van vendre roses.

Enguany els nens i nenes, juntament amb els mestres i la Comissió de Biblioteca, hem repensat els espais de lectura per fer-los més còmodes i acollidors.  Per fer-ho les famílies ens han ajudat molt aportant la seva expertesa en un taller de costura i ens han regalat unes il·lustracions molt boniques.