Familiarització a I3

Us fem arribar algunes fotografies de les diferents activitats que fem a I3 durant el període de familiarització.

Els infants s’han anat incorporant a poc a poc a les diferents rutines i propostes que els oferim.

Parlem de familiarització (en lloc d’adaptació) perquè pensem que la paraula reflecteix millor el procés que fan els vostres fills/es per anar creant vincles amb les mestres, l’escola i els altres infants. Es tracta d’una tasca comuna feta entre tot@s : l’entrada esglaonada per facilitar la coneixença mútua, les entrevistes de les mestres amb les famílies, el berenar per conèixer l’espai i compartir-lo durant una tarda.

També l’ajuda de mestres i professionals de l’escola els primers dies i sobretot, temps i calma per anar-nos coneixent.

Ara que la familiarització va avançant, aprofitem per agrair-vos la vostra col·laboració dels primers dies: sabem que no és fàcil conciliar horaris laborals i l’entrada esglaonada que us demanem, però estem segures que ha estat en benefici de tots/es. Especialment per als Cargols i les Formigues!

Enllaços
educacio.gencat.cat