JUGUEM TOTS JUNTS

Els alumnes de primer vam anar el dijous 20 d’abril a la sortida d’educació física organitzada per Joc Viu, la 17a Jornada Juguem tots junts a la platja. Allà ens vam aplegar amb nens i nenes d’altres escoles i vam fer activitats i esports diferents molt divertits i enriquidors amb mestres, voluntaris i personal educatiu. Va ser una experiència sensacional on vam gaudir de la bona companyia, bon clima i de l’esport!

ELS ALUMNES DE PRIMER VAM ANAR EL DIJOUS 20 D’ABRIL A LA SORTIDA D’EDUCACIÓ FÍSICA ORGANITZADA PER JOC VIU, LA 17a JORNADA JUGUEM TOTS JUNTS A LA PLATJA. ALLÀ ENS VAM APLEGAR AMB NENS I NENES D’ALTRES ESCOLES I VAM FER ACTIVITATS I ESPORTS DIFERENTS MOLT DIVERTITS I ENRIQUIDORS AMB MESTRES, VOLUNTARIS I PERSONAL EDUCATIU. VA SER UNA EXPERIÈNCIA SENSACIONAL ON VAM GAUDIR DE LA BONA COMPANYIA, BON CLIMA I DE L’ESPORT!

1. Hola, els Ossos i Osses polars i les Guineus m’han dit que els va agradar molt la sortida: el joc dels massatges i el del vòlei.

1. Sí, els nens i nenes de primer els va encantar també el joc d’arrossegar-se amb trineu per fer la construcció amb gots. Va ser molt divertit jugar amb nens i nenes d’altres escoles. 😉

Enllaços
educacio.gencat.cat