Mitjans escoltem el conte Els rumors sobre en Barbablava

L’últim dia del segon trimestre, les nenes i els nens de mitjans vam poder gaudir d’escoltar un conte desexplicat dels de Vivim del Cuento.

L’Oriol, amb la seva guitarra i la seva veu ens va endinsar al món màgic dels contes amb Els rumors sobre en Barbablava. A través del conte vam poder descobrir com les coses, de vegades, no són tal i com pensem. A més, ens vam adonar que hem de vigilar sobre allò que diem i expliquem dels altres ja que els rumors es solen escampar fàcilment i poden acabar fent mal a les persones.

A més del conte, vam poder ballar, cantar i fer moltes pessigolles per tenir un final de trimestre ben alegre i atrevit