My Miró… sortida en anglès

“Avui hem anat d’excursió al museu del Joan Miró. Hem anat en metro i autobús. Quan hem arribat hem fet dos grups. Hem baixat per unes escales i hem deixat les motxilles i les jaquetes a un sac.

L’activitat que ens han fet era en anglès. Després amb els grups que teníem, hem anat mirant quadres i escoltant a la guia. Es parava en alguns quadres i escultures i ens preguntava què veiem. Tot això també era en anglès.

Els mestres a l’escola ens havien donat uns papers per parelles on hi havien diferents fotografies de quadres, escultures i teixits. Al museu, amb els nostres papers, sense que la guia s’adonés, havíem de buscar l’obra de fotografies que ens havien tocat.

El nostre pla era quedar-nos tot el dia però no ha pogut ser i hem tornat a l’escola. Com que no hem pogut menjar allà, hem menjat a la classe tots junts. Hem fet estona lliure a les dues classes: a una hi havia una pel·lícula i a l’altre jocs lliures.”

Clàudia

13/04/2018

This Post Has One Comment
  1. Per cert, el Mas Miró de Mont-roig del Camp obrirà les seves portes, aquest divendres 20 d’abril, coincidint amb el dia que es compleixen 125 anys del naixement de Joan Miró. El Mas Miró és el lloc on va decidir dedicar-se a la pintura. Es podrà visitar el menjador, el celler, la gran sala, el primer taller, l’habitació del jove Miró i el dormitori principal. I, també el taller, com el va deixar l’estiu del 1976 Aquest és l’espai més important del Mas Miró, i permet admirar l’estudi tal qual el va deixar Miró la última vegada que hi va treballar, el setembre del 1976.

ACCEPTAR