PREINSCRIPCIÓ CURS 2018-2019

Presentació de sol·licituds: DEL 13 AL 24 D’ABRIL DE 2018

Horari de secretaria: DE 9.00 A 14.00 HORES I DE 15.00 A 17.00 HORES (No cal demanar cita prèvia)

Documentació que cal presentar per fer la preinscripció

Caldrà adjuntar aquesta documentació al full de sol·licitud de preinscripció:

• DNI o NIE DE L’ALUMNE/A (Original i fotocòpia)
  • DNI, NIE o PASSAPORT DEL PARE i MARE O TUTOR/A (Original i fotocòpia)

Quan el domicili habitual que s’al·lega no coincideix amb el del DNI, NIE o persones estrangeres sense NIE, s’acredita amb el certificat o volant municipal de convivència de l’alumne, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.

• TSI DE L’ALUMNE/A (Targeta Sanitària Individual, original i fotocòpia)
  • LLIBRE DE FAMÍLIA o PARTIDA DE NAIXEMENT DE L’ALUMNE/A (original i fotocòpia)

Si compliu amb alguns dels criteris complementaris haureu d’aportar la documentació corresponent. (original i fotocòpia)