PROJECTE JUNTS JUNTES

El passat dimecres, 26 de febrer, vam gaudir d’un matí d’interconnexió amb la Índia!

Com ja sabeu, formem part del projecte Junts i juntes gestionat principalment per la fundació ADSIS. Enguany, ens hem agermanat amb una escola de la Índia per cantar, junts i juntes, una cançó popular catalana i una popular hindú.

Durant el primer trimestre, ens vàrem enviar cartes i presentacions dels infants per coneixe’ns i ara, per fi, ens hem vist!

Aquest passat dimecres va venir la Deepti Golani, una dona hindú-catalana, i ens va ajudar a connectar-nos per videoconferència amb l’escola Vadodara 2 de l’Índia. Els infants es van saludar i es van fer diverses preguntes en anglès, català i hindú. Per últim, la Deepti ens va ajudar a comprendre la fonètica de la cançó hindú Saavan Song (sobre les pluges monsòniques).

Ara, resta practicar molt per anar a l’orfeó gracienc a fer l’enregistrament amb orquestra en directe i, com a gran cloenda, l’acte final a l’Auditori AXA a on totes les escoles interpretarem les nostres cançons amb un públic molt especial… VOSALTRES!

Us mantindrem informats!

Podeu llegir més i veure el vídeo resum al bloc del projecte Junts i juntes:

Mida máxima de l'arxiu: 3 MB.
Tipus d'arxiu: image.
Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded.